אורין שפלטר היא הרבה יותר מעוד מכללה

מכללת אורין שפלטר הוקמה במטרה להכשיר תלמידים במקצועות הפיננסים והביטוח ברמה גבוהה ובכך לאפשר להם להשתלב בשוק ההון והביטוח בצורה מיטבית.
הקבוצה הקימה מערך של הדרכות וקורסים המותאם לכל קהל יעד- החל מאנשים שרוצים לשפר את מצבם הכלכלי האישי ומעוניינים בהדרכה בסיסית וכלה בקורסים מתקדמים המספקים ידע וכלים מעשיים לאלו הרוצים להשתלב בתחום הפיננסים.
כיום נחשבת אורין שפלטר למובילה בארץ בתחום ההכשרה הפיננסית, ולמובילה בהגשה ובמעבר של מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, כשהיא מורכבת מחטיבת הדרכה ומחטיבה של תוכן ומחקר כדי לשמר את רמת הלימודים הגבוהה ולהכניס את הידע ואת הכלים המתקדמים והחדשניים ביותר בתחום למערך הלימודים.
צוות המרצים בקבוצה כולל מנהלי תיקי השקעות, אנליסטים, כלכלנים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד ועוד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה הפועלים בבנקים מובילים, בבתי השקעות ובמוסדות אקדמאיים וחוץ אקדמיים המובילים בארץ ומספקים את הידע ואת הנסיון שלהם כדי לאפשר לכל תלמיד לקבל את המקסימום בכל מה שקשור לתחום הפיננסים.
מתוך הכרה בחשיבותו של המגזר החרדי ובכוחו העולה, הקימה הקבוצה את השלוחה החרדית של מכללת אורין שפלטר, המותאמת לציבור החרדי ומאפשרת לכל איש ואשה לרכוש מקצוע נחשב ולהשתלב בשוק העבודה, ללמוד אצל הטובים ביותר – בלי לוותר על העקרונות ובלי להתפשר על הדרך.
התכנים בשלוחה החרדית שווים ברמתם הגבוהה והמקצועית לתכנים בשלוחה הכללית, כשאופי המקום והלימודים מותאם לרוח ולצרכי הציבור החרדי.
שמירה על כללי התנהגות מסוימים ועל הפרדה מוחלטת הופכים את השלוחה החרדית של אורין שפלטר למקום האולטימטיבי ללימודים, כשכל תלמיד נהנה מליווי צמוד מתחילת הקורס ועד לסופו, של יועץ הלימודים, של המרצים ושל צוות המכללה.