הרבה תחומים בעולם שלנו עדיין נחשבים ל"עולם גברי" – תחום שמתאים יותר לגברים ולנשים אין דריסת רגל בו, במיוחד כשאנחנו מדברים על נשים מהמגזר החרדי.
התפיסה הזו גורמת לנשים רבות להמנע מהמחשבה על אפשרות לפתח לעצמן קריירה בתחומים הללו, בעיקר בתחום הפיננסים שעד היום נחשב לתחום בו שולט המין הגברי.
בעקבות ההמנעות של נשים מלהכנס לתחום, נוצר ביקוש הולך וגדל לנשים שהן בעלות רשיון ליעוץ פיננסי וליעוץ השקעות.
בחברה החרדית המתפתחת קיימות כיום יותר ויותר נשים שנדרשות לקחת חלק בפרנסת הבית והן יוצאות לעבוד או פותחות לעצמן עסק עצמאי.
הנשים הללו זקוקות לאנשי מקצוע בכל תחום שיכול לסייע להן לתחזק ולשמור על העסק שלהן –
לרואי חשבון, יועצי מס וגם יועצים פנסיוניים ויועצי השקעות.
הרבה מהנשים הללו נמנעות מלגשת לאנשי מקצוע ולהיעזר בהם – אם בגלל שהן לא מבינות בתחומים הללו וחוששות מהונאה ואם בגלל שהן לא מודעות לצורך ולחשיבות הגדולה של הדברים הללו עבורן.
מטבע הדברים, לאישה העוסקת בתחום יהיה קל הרבה יותר לגשת לאותן נשים הזקוקות לה ולהציע להן את שירותיה.
רק תחשבו על זה- מאות ואלפי נשים, עצמאיות או שכירות, שאין להן לא ביטוחים, לא קרן פנסיה וודאי לא תכנית חיסכון.
כמה אותן נשים זקוקות לאשת מקצוע שתסביר להן מה אומר כל דבר, מה החשיבות שלו לגביהן – בטווח הקצר והארוך, וכמה נזקים עלולים להגרם אם הן לא תטפלנה בעניינים הללו.
וכמה אותן נשים תודינה לאשת המקצוע הזו אם מעבר לייעוץ היא תוכל לסייע להן לקדם את הדברים, למצוא עבורן פוליסות מתאימות ולהיות שם עבורן לאורך כל הדרך.
נשים בתחום הביטוח והפיננסים הן דבר שלא קיים הרבה, וחסר מאוד.
כל אישה שתחליט להכנס לתחום וללמוד אותו – תוכל לפתח לעצמה קריירה ולהגיע למאות לקוחות שרק מחכות לרגע הזה.
לתת לנשים אחרות אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח ולפתוח קרן פנסיה זו לא עבודה, זה הרבה יותר מזה, זו שליחות! ושליחות ששכרה בצידה.