למה לשלב בין ביטוח ליעוץ השקעות??

התשובה לפניכם.

למרות שלכאורה סוכן ביטוח ויועץ השקעות הינם שני דברים שונים לחלוטין – זה יושב בסוכנות ביטוח וההוא יושב בבנק או בקרן השקעות, זה עוסק בלהשקיע את הכסף שלך כדי למנוע סיכונים וההוא עוסק בחישוב סיכונים כדי למנף את הכסף שלך,
אבל…..
בסופו של דבר – המטרה של שניהם דומה, וגם הלקוחות הם אותם האנשים.
לאפשר ללקוחות שלהם לחיות בשקט, בביטחון ובידיעה שיש איש מקצוע מנוסה ואמין שדואג שכל העניינים הפיננסיים שלהם יהיו מסודרים וסגורים.
וזו בדיוק הסיבה בגללה הדבר הכי חכם עבור כל מי שמחליט להכנס לשוק ההון והביטוח הוא ללכת בגדול ולהוציא רישיון כפול: גם של יועץ פנסיוני וגם של יועץ השקעות.

הרווח כאן הוא כפול:

הראשון: יותר ידע, יותר נסיון, יותר מקומות עבודה, יותר אפשרויות קידום,
השני: יותר אפשרויות ומוצרים להעניק ללקוחות.
ויותר מכירות. יותר כסף. קיימות סוכנויות ביטוח רבות היכולות לסייע לך בנושאים שונים כמו ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח רפואי ואף יעזרו בבחירת ביטוח המשכנתא.

חשבו על כך מזוית הלקוח: במקום להתרוצץ בין יועץ פנסיוני שיטפל לו בפנסיה לבין סוכן ביטוח אלמנטרי שיבטח לו את הרכב לבין יועץ השקעות שיאמר לו מה לעשות עם החסכונות שלו – הוא יוכל לעשות הכל במקום אחד, עם איש מקצוע אחד שמבין ומתמחה בכל התחומים גם יחד. אתם חוסכים ממנו טרחה וכאבי ראש כשהוא יודע שכל העניינים הפיננסיים שלו מרוכזים במקום אחד, אצל אדם אחד שהוא מכיר וסומך עליו.

וההשקעה בלימודים?

ההשקעה היא כמעט אותה השקעה.
היות ובשני מסלולי הלימוד- זה של יעוץ פנסיוני וזה של יעוץ השקעות, הבסיס הוא אותו בסיס. כך שגם מבחינת זמן לימוד וגם מבחינת עלות, ההבדל הוא קטן, אבל משמעותי ביותר ברגע שתסיימו ותצאו לשוק הפיננסים.

מכל זווית שלא תסתכלו על זה, החיבור בין ביטוח להשקעות הוא שילוב מנצח.