סוכן עצמאי נמצא בין חברות הביטוח המספקות את הפוליסות לבין הלקוח המעוניין לרכוש אותן.
על כל פוליסה הנמכרת דרכו הוא מקבל עמלה מחברת הביטוח, חלק מהעמלות הן חד פעמיות וחלקן קבועות כל זמן שהפוליסה קיימת.
מעבר לזה עוסק סוכן הביטוח במתן שירות ושמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים ובהגדלת תיק הלקוחות שלו.
בציבור החרדי נמצא כיום הפוטנציאל הגדול ביותר בתחום הביטוח.
מדובר בציבור שעד לא מזמן היה במצב של תת ביטוח- לא הייתה מודעות לצורך בביטוחים ואחוזי הרכישות בתחום היו נמוכים במיוחד.
כיום גדלה בקרב הציבור החרדי המודעות לצורך בביטוח במצבים מסויימים של מחלות קשות, אובדן כושר עבודה ועוד, וגדל גם גובה ההכנסה הממוצעת למשפחה חרדית המאפשר כמעט לכל משפחה לדאוג לעצמה לכיסוי במצבים כאלו ח"ו. סוכן ביטוח אחראי יכול לדאוג גם בנושא ביטוח לרכבי יוקרה עבור הלקוח שלו. סוג זה של ביטוח נע בין טווח מחירים עצום ומכאן שלסוכן אפשרות לעזור ללקוחו בצורה משמעותית.
מכל הסיבות הללו היכולת של סוכן ביטוח עצמאי חרדי לבנות לעצמו תיק לקוחות, לספק להם מגוון שירותים ולהצליח בתחום היא מהגבוהות הקיימות.
לא.
כדי לעסוק ביעוץ ושיווק פוליסות ביטוח יש להוציא רשיון ממשרד האוצר.
קיימים שני סוגי רשיונות, האחד לייעוץ ושיווק ביטוח פנסיוני והשני לייעוץ ושיווק ביטוח אלמנטרי.
כדי להצליח כסוכן ביטוח עצמאי רצוי להוציא את שני הרשיונות ולספק ללקוחות מעטפת מלאה של שירותים.
בהחלט כן.
עצמאיים בתחום הביטוח מרוויחים הרבה יותר משכירים למרות שהעבודה עצמה אינה שונה כמעט.
לשכיר בתחום הביטוח ישנם יתרונות ברורים כגון העובדה כי קל ומהיר יותר להשתלב בחברה גדולה ומוכרת כשכיר, המשכורת התחלתית גבוהה יחסית, התנאים טובים מאוד.
אך אין ספק כי את הכסף הגדול עושים העצמאים.

היתרונות כעצמאי:
• רווח עתידי גבוה – סוכנים עצמאיים מרוויחים לאורך זמן הרבה יותר, עד פי כמה וכמה מהשכירים, כאשר העבודה המתבצעת בפועל אינה שונה מהותית, אך בשנים הראשונות ההכנסות נמוכות עד לבניית תיק לקוחות גדול דיו.
• עצמאות כלכלית – העסק הוא אישי ואף אחד לא יכול לפטר אותך.
• אפשרות כניסה הדרגתית לתפקיד, במקביל לעבודה קיימת עד לביסוס העסק.
• אמינות גבוהה מול הלקוח – הסוכן אינו מייצג בדרך כלל חברת ביטוח מסוימת, ונאמנותו נתונה ללקוח בלבד. הסוכן בוחן עם הלקוח את צרכיו, מפיק עבורו את הפוליסה מול חברת הביטוח, ונותן שירות וייעוץ לאורך כל הדרך, בפרט במקרי תביעות בהם מעורבות סוכן חשובה ביותר. ביטוחים כפולים, פוליסות לא מתאימות והוצאות מיותרות הם תוצאה ישירה של חוסר התמקדות בלקוח. את כל זה יכול סוכן אחד, אישי ומקצועי, למנוע.

חשוב לדעת!
כדי להרים סוכנות ביטוח עצמאית ורווחית נדרשים השקעה של זמן ומאמץ ולא לכל אחד זה מתאים. כמו כן כמובן ישנם כאלו שאינם מתאימים או מעוניינים להיות עצמאי והם משתלבים בחברות ובסוכנויות.
ההצעה שלנו למעוניינים בעצמאות היא להתחיל ב"בית הסוכנים" של אורין שפלטר. שם אפשר להתחיל במשרה חלקית, לשמור על מקום העבודה הנוכחי כבסיס להכנסה קבועה ותוך כדי כך לבנות לעצמכם תיק לקוחות שיקצר ויקל עליכם את הדרך לעצמאות.

כשמדובר בעבודה כעצמאי, הקצב תלוי באדם עצמו, ככל שתיק הלקוחות יבנה ויגדל מהר יותר, כך ההכנסה תגדל בהתאם.
ההערכה בשוק עומדת היום על הכנסה של כ-15-20 אלף ₪ בחודש לסוכן עם 500 לקוחות פעילים.
גיוס כמות לקוחות כזו יכול להתבצע תוך שנים ספורות, ושוב, הכל תלוי ברצון, במוטיבציה ובקצב של הסוכן עצמו.
בדיוק להיפך.
בתחום הביטוח נדרשים מקצועיות, אחריות ואמינות גבוהים במיוחד לכל אורך התהליך. החל מהתאמת הפוליסה ללקוח והפקה שלה, וכלה במניעת ביטוחים מיותרים או כפולים ובטיפול במקים של תביעה. פניה ישירה של לקוח אל החברות הביטוח נתקלת בדרך כלל בסחבת ובחוסר עקביות בגלל צורת העבודה של החברות. בדיוק בגלל זה- ככל שחברות הביטוח גדלות, כך נכון יותר לכל אדם לעבוד מולן אך ורק דרך סוכן ביטוח.
גם לזה יש לנו פתרון!
אנחנו מזמינים אותך להכיר את בית הסוכנים של אורין שפלטר.
בית הסוכנים הוא מקום בטוח ומוגן עבור כל סוכן מתחיל. כדי לעבוד ממנו אין צורך לעזוב עבודה קודמת ולהתחייב למקום, אפשר להתחיל בכמה שעות בשבוע ולעשות את המעבר בצורה הדרגתית ומסודרת, בלי לחצים ובלי חוסר בטחון.